Regal per l'Aleix

29 dic 2013
L'Aleix va donar molt menjar al seu tió i la seva mare, la Mònica, es va preocupar que li agraís "cagant" uns bons regals. 
Entre els regals, hi havia una bosseta per anar a la guarderia, un pitet i una tovallola.


Als nens els agrada molt els cotxes i a l'Aleix li encanten, així que la Mònica ho va tenir clar de seguida que va veure les robes que li vaig ensenyar.
Va triar la roba de cotxes combinada amb el color verd i jo vaig aprofitar per fer algun canvi en les combinacions triant un color taronja per la tovallola i blau marí pel pitet.

A la  bosseta vaig aplicar el seu nom i per darrere un cotxe; 



El pitet el vaig fer més gran dels que faig habitualment, ja que els confeccionats fins ara els havia fet per nounats i l'Aleix ja té més d'un anyet.


La tovallola em va agradar molt quan la vaig veure amb tons taronja, la trobo molt alegre; 

He de dir que l'Ester, una amiga en comú de la Mònica i meva, va ser qui va regalar el conjunt a l'Aleix, ja feia temps que em demanava que li fes una coseta així i quan li vaig explicar que la Mònica s'havia posat en contacte amb mi ens va facilitar molt la feina i va anar tot rodat.

Gràcies guapes per deixar-me "acompanyar" l'Aleix a la guarderia ;)

Aprofito aquesta entrada per felicitar el Nadal a tothom, espero que acabem de passar molt bé el que ens queda d'aquest any i tinguem una bona entrada al 2014.

Un petó i una abraçada a tothom que passeu per aquest raconet.
Muuuuaaaa!!!!

1 comentarios:

Publicar un comentario

 

©Copyright 2012 ticus