Ganxet

7 ago 2013
Fa temps que intento aprendre a "ganxetar". Llegia molts comentaris (en els blogs que segueixo) sobre el ganxet i em venia molt de gust fer floretes per decorar peces de roba de la meva filla.
De fet, fa poc us vaig ensenyar una flor que vaig cosir al vestidet de la Gina, us ho mostrava aquí.
Paciència, temps, ganxets, llana, cotó, tutorials per internet i tutorials particulars de la meva sogra i d'una tieta del meu marit, han estat les eines que he anat fent servir per iniciar-me en aquest "nou hobby". I com moltes de vosaltres dieu "ganxetar, enganxa!!!". 


Dies enrere vaig fer aquestes 2 peces per decorar el cabell de les meves nebodes, la Júlia i la Laia.


Vaig combinar la diadema de color lila amb les floretes de color rosa. La flor és molt senzilla. Ara mateix no recordo com la vaig començar; si amb un cercle màgic o amb uns punts de cadeneta, però crec que vaig seguir fent 15 punts baixos i 5 pètals; un pètal per cada 3 punts. Cada pètal està fet amb un punt baix, 3 punts alts i un altre punt baix.


Ja les hi vam emprovar i van just a la mida, ara només falta que les vulguin lluir...

0 comentarios:

Publicar un comentario

 

©Copyright 2012 ticus