Un vestit per la Ivet

17 jul 2013
La meva amiga Vanessa em va demanar un vestidet com els de la Gina per la seva filla, la Ivet. Em va deixar que triés jo la tela i vaig utilitzar el mateix patró  però amb la talla més petita, la de 80cm. 






















I com a detall també li vaig fer un petit bolso perquè el porti penjat quan surti a passejar.


Sembla que li agraden molt els bolsos, així que segur que el lluirà ben contenta aquest estiu.
Un petó, família!!!

El resultat va ser tal com me l'havia imaginat i com que aquesta roba la tenia guardada per fer-li un a la Gina i em va agradar molt com havia quedat, ja m'hi he posat i l'he acabat, així que tingui fotos amb model inclosa, us les ensenyaré. ;)

Fins aviat!!! 

1 comentarios:

Publicar un comentario

 

©Copyright 2012 ticus