Carlota

8 may 2013
Les meves companyes de feina són un encant, no paren d'animar-me i demanar-me que cusi cosetes per les seves amistats.
La Sònia em va demanar un necesser i un conjuntet de 3 peces (pitet, tovallola i porta-xumets) per donar la benvinguda a la Carlota, filla d'uns amics seus.




















La roba us podria sonar, us la vaig ensenyar en aquesta entrada



El conjunt és molt semblant als anteriors fets amb les robes a les que vaig dir "col·lecció xocolata" i és que cada conjuntet que em demanaven servia com a inspiració per al següent de les mateixes característiques, i així la Salvi, la Montse, la Sònia i la Mar ara tenen en comú el lloc de treball i els gustos pels detallets "handmade".
Gràcies noies!!! M'heu transmès molta energia per seguir passant estones davant la màquina.
Un petó i gràcies.

1 comentarios:

  • Marta dijo...

    Com sempre, has fet un regal maquíssim! Aquests conjunts són tots ben especials!!
    Les teves amigues fan molt bé en animar-te...amb les coses que fas, no m'estranya!!!
    Fins aviat!

Publicar un comentario

 

©Copyright 2012 ticus