Bosses per la Paula

28 abr 2013
Estic molt contenta perquè les meves companyes de feina aprecien molt les coses fetes a casa, les coses personalitzades i fetes a mida.
Aquesta vegada us ensenyaré el que m'ha demanat la Mar; resulta que la seva petita, la Paula, ja ha començat a anar a la guarderia i necessitava una bosseta pel berenar i una altra per la roba de recanvi. 



Aquestes són les dues bosses, la que més ha de lluir és la petita, en aquesta hi vaig afegir l'aplicació del nom i una floreta que vaig fer de ganxet i a la bossa gran hi vaig estampar el nom amb tinta tèxtil.



La bossa gran la vaig fer pensant que més endavant també es podria fer servir com a motxilleta, així que a baix de tot de la bossa ja li vaig deixar cosit el lloc on hi podran lligar les cordes quan les vulguin canviar.


Gràcies Mar per demanar-me aquestes bosses. Espero que les disfruteu molt.
Un petó.



1 comentarios:

Publicar un comentario

 

©Copyright 2012 ticus