M'encanten !!!!

28 feb 2013
Fa poc més d'una setmana que la Inma de la botiga El racó del punt va penjar al seu Facebook una foto d'unes teles que només veure-les em van encantar.
Dos dies després vaig anar a comprar-les, en vaig descartar dues o tres però vaig comprar 6 estampats diferents. Quan vaig ser a casa vaig pensar que potser volia fer massa coses i que em quedaria aviat curta de roba, així que no m'ho vaig pensar gaire i passats dos dies vaig tornar a comprar-ne més.
Aquí us ensenyo aquesta col·lecció de teles a veure que us sembla i en el proper post uns mostraré un parell de conjuntets que he fet de pitets, tovallola de lactància i porta-xumets.



Es pot dir que aquestes teles m'han tret la son, quan les vaig tenir a casa no podia parar de pensar com quedaria un pitet, una tovallola, un necesser... tenia unes ganes enormes de fer-les servir. I tot i que no són infantils, el resultat m'ha semblat molt divertit i atrevit. Aquests fucsies, verds, roses, grisos... tots ben barrejadets fan una combinació perfecta.
Les trobo xulíssimes!!!

0 comentarios:

Publicar un comentario

 

©Copyright 2012 ticus