Aprofitem el matalàs

13 nov 2012
Des de fa un parell de mesos la meva filla petita ja dorm al seu llit gran, així que vam desmuntar el bressol.
Vam pensar que seria bona idea aprofitar el racó on hi havia el llitet de baranes i vam decidir aprofitar el matalàs.
Així que vam rumiar, mirar, mesurar... i voilà ! les mides exactes per fer un raconet pels nens, un lloc on poder mirar contes còmodament, jugar, saltar, vestir-se i desvestir-se sense seure a terra, un lloc on posar les nines a dormir... fet i fet un "racó multifuncional", je,je.
Vam triar una roba adient amb la resta de l'habitació i l'àvia va fer una funda pel matalàs (jo encara no m'atreveixo a fer peces tan grans i  he de confessar que fins ara no he après a cosir cremalleres...) i jo vaig fer un parell de coixins amb la roba igual que la funda i unes teles molt maques, un coixí en tons roses i l'altre blavosos.


Aquests són els coixins vist de més aprop;



De moment ja hem estrenat el "racó" amb una guerra de pessigolles!!!

0 comentarios:

Publicar un comentario

 

©Copyright 2012 ticus