Va de nines!

8 sept 2012
Tenia ganes de poder fer alguna cosa per la meva filla, alguna joguina que pogués utilitzar i que perdurés en el temps i li servís com a "una joguina de quan era petita". Vaig estar mirant per internet i se'm va ocórrer fer-li una nina de roba, la típica "muñeca de trapo" de mai passa de moda i vaig trobar una de molt maca i divertida i a més amb tutorial. Perfecte per llençar-m'hi !
Ja que en feia una per ella, vaig aprofitar per preparar una altra per l'aniversari de la Paula. Van quedar prou bé i elles encantades!
Jutgeu vosaltres mateixos.


Us deixo l'enllaç per si algú vol fer-les, http://60piggies.blogspot.com.es/2008/10/softie-doll-tutorial.html
No són gaire difícils de fer i el tutorial està molt ben explicat, si una novata com jo l'ha pogut fer...
 

©Copyright 2012 ticus