Pitets i més pitets

9 sept 2012
Ara sí que sí, el que més he cosit en aquests mesos han estat pitets. Els primers per les meves nebodes bessones i els següents per regalar, pel nebot que encara no ha nascut i fins i tot per vendre!
Els primers, tot i que no estan malalament, són els més senzills però a mesura que he anat agafant confiança m'he creat els meus propis dissenys.
Aquests són els primers que vaig fer:






Després vaig provar de fer el dibuix d'una estrella amb un resultat prou acceptable:



I encara m'he atrevit a provar amb un cor:


Això que us mostro en aquesta entrada només ha estat el començament, de molt segur que us ensenyaré molts i molts més. Amb estampats per nens, nenes, amb cors, estrelles, rodons, rectangulars i si a sobre hi afegeixo una tovalloleta per aprofitar durant la lactància.... doncs millor que millor!!!!!!!!!
 

©Copyright 2012 ticus