Per quan arribi el fred !

19 sept 2012
Us vull ensenyar un parell de mantetes que vaig fer per les meves nebodes bessones, són unes mantes amb una roba de colors (ratlles de colors) que m'encanta i que he utilitzat en moltes ocasions, i forro polar, en aquest cas de color fúcsia.


Segur que quan arribi el fred les aprofitaran força.


La següent manta l'he fet amb roba d'Ikea, un estampat molt divertit i colorit i un polar color blau cel, aquestes mantetes han estat confeccionades pel petit Aran i pel meu futur nebot Oriol.


Un regal maco i pràctic, oi?


I què us sembla si aquestes mantes les acompanyem amb un conjuntet de pitet i tovallola de lactància?



Millor,oi que si? doncs encara hi ha més; a tot això encara hi vaig afegir una funda pel carnet de salut:



 La foto superior és de la funda tancada i la inferior és perquè pugueu veure la capacitat interior, serveix per guardar el carnet i algun informe hospitalari, alguna recepta... espero millorar en la següent que cusi i potser intentaré afegir alguna butxaqueta...



Què n'opineu, són pràctiques o no?
Fins aviat!!!!!!!!!!!


 

©Copyright 2012 ticus