La tornada al cole

28 sept 2012
Amb la il.lusió de l'inici de curs del meu fill a "l'escola del grans" i de la meva filla petita a la llar d'infants em vaig animar durant els mesos d'estiu a provar de fer una motxilleta, un parell de tovalloles, un conjunt de motxilla i bossa per l'esmorzar...
A veure si us agraden !!!!!!!!!!


Aquesta és la motxilla de la nena, un parell de tovalloles i la bossa per la roba de recanvi, un com acabades vaig afegir el nom a dins d'un dels cors amb pintura de roba.
Ah! i també li vaig fer un necesser tancat amb velcro perquè hi poguessin guardar el termòmetre, la colònia i un raspall:



Pel nen vaig triar una roba molt divertida amb dibuixos d'una bruixa, una princesa amb un cavaller i un drac...



El drac l'he fet servir com a identificador de la motxilla ja que pel darrera també li he escrit el seu nom amb la pintura de roba. Aquesta motxilla per dins té una butxaqueta i està folrada de roba de quadrets grocs i blancs.



Com que no van quedar del tot malament, em van fer un parell o tres de "comandes" de motxilletes i tovalloles, les penjaré en el proper post.

Fins aviat!!!!



 

©Copyright 2012 ticus